Alumni
(ENG) Casper Stollman (2019)
You will find the English description by clicking on the’English’ button in the top right corner.
SKILLS: E-commerce, online marketing, content marketing, online campaigning, digital advertising, SEA, display advertising, social advertising, projectmanagment, copywriting, corporate branding, corporate communication.
Lucy van Wijk van SV Contact: “Casper behaalde in 2015 zijn bachelor Communicatie-en informatiewetenschappen in de afstudeerrichting communicatie & organisatie. Tijdens zijn bachelor heeft hij daarnaast een minor Bestuurs-en organisatiewetenschap behaald. Gedurende zijn studietijd was hij actief lid bij SV Contact en heeft hij bij diverse commissies gezeten, jarenlang voor het verenigingsblad geschreven en een introductieweek mede georganiseerd. Gelijktijdig is hij lid geweest bij studentenvereniging UMTC. Richting het einde van zijn studie is hij stage gaan lopen bij NS op de afdeling Communicatie & PR en was hij werkzaam binnen het team Merk & Sponsoring. Hier hield hij zich bezig met het reis je fit initiatief van NS door het bijhorende online platform (www.reisjefit.nl) mede te ontwikkelen, de social media kanalen hiervan te beheren, verwante evenementen te organiseren en de nodige online en offline content te produceren. Na zijn studie is Casper nog een paar maanden werkzaam geweest in ditzelfde team binnen NS voordat hij in 2016 de overstap heeft gemaakt naar bol.com, de organisatie waar hij nog altijd werkzaam is. Casper is in het voorjaar van 2016 begonnen als Online Brand Specialist en heeft dit sinds het najaar van 2017 in een dubbelrol gecombineerd met de functie van Promotie Coördinator, maar werkt inmiddels fulltime in de laatstgenoemde functie binnen het Computer ”winkelteam” van bol.com.
Als Promotie Coördinator is Casper verantwoordelijk voor de performance van de productcategorie Computer binnen de vele bol.com campagnes (bijv. de Bulk campagne, maar ook Black Friday of juist Back to School) en voor het van A tot Z regisseren hiervan. Dit betreft onderdelen zoals forecasting, het ondersteunen van inkopers met het sourcen van het actieassortiment en de optimale marketingmix bepalen voor de deelnemende productgroepen en leveranciers. Hij vormt hiermee de schakel tussen diverse afdelingen (campaigning, design, pricing, supply chain, online marketing, inkoop) binnen bol.com en de vele elektronicaleveranciers en externe verkopers die actief zijn in zowel Nederland als België binnen de categorie Computer op bol.com. ”
Meer weten over zijn werkzaamheden, loopbaan en ambities? Bezoek Casper dan tijdens de Carrièrenacht!